Acord De Serviciu
ARTICOLUL 1 – PĂRȚI:
Kemeraltı Mah., care desfășoară activitățile site-ului www.vitours.ro. TURNEO TURİZM LTD ŞTI (denumită în continuare „AGENTIE”) cu sediul la 125. 4/3 Marmaris / MUĞLA. Utilizatorul site-ului www.vitours.ro (denumit în continuare „CONSUMATOR”)
ARTICOLUL 2-SUBIECTUL:
Obiectul acestui contract este în conformitate cu prevederile Legii nr. 4077 privind protecția CONSUMAtorului - Regulamentul privind procedurile și principiile de implementare a contractelor la distanță, privind vânzarea și prestarea serviciului, ale cărui calificări și prețul de vânzare sunt specificate mai jos, pe care AGENȚIA le vinde CONSUMATORULUI în mod electronic prin intermediul site-ului. Acesta acoperă drepturile și obligațiile părților.
ARTICOLUL 3 - CONDIȚII GENERALE:
3.1 – Numai persoanele cu permis de ședere, pașapoarte duble sau pașapoarte străine în afara Turciei pot folosi www.vitours.ro. Persoanele care au doar pașaport turc nu pot face rezervare. În afară de acestea, atunci când se face o rezervare, hotelul nu va accepta niciodată oaspetele la intrare și/sau percepe o diferență în funcție de prețul de achiziție.
3.2 - CONSUMATORUL declară că a citit și este informat cu privire la toate informațiile preliminare referitoare la caracteristicile produsului contractual, serviciul, prețul de vânzare, modalitatea de plată și performanța și a dat confirmarea necesară pe cale electronică.
3.3 - AGENȚIA este responsabilă față de CONSUMATOR din cauza defectiunii serviciului care face obiectul contractului.
3.4 - În cazul în care banca sau instituția financiară relevantă nu plătește comisionul de serviciu către AGENȚIE din cauza utilizării neloiale sau ilegale a cardului de credit al CONSUMATORULUI de către persoane neautorizate după efectuarea serviciului, care nu se datorează vinei HOTELULUI , CONSUMATORUL este responsabil pentru taxa de serviciu și orice daune rezultate.
ARTICOLUL 4-ANULARE-TRANSFER
4.1 A- În cazul anulărilor efectuate cu până la 60 de zile înainte de începerea serviciului de către CONSUMATOR, se va rambursa întreaga taxă plătită de CONSUMATOR până la acel moment. În cazul în care CONSUMATORUL renunță la contract cu 59-31 de zile înainte de începerea călătoriei, 25% din costul călătoriei, dacă renunță la contract cu 30-15 zile înainte, 50% din prețul călătoriei, dacă renunță la contract 14-07 cu zile înainte, 75% din prețul călătoriei Acceptă și se obligă să plătească AGENȚIE întreaga sumă dacă au rămas mai puțin de 7 zile.
B- Excepție de la clauzele de anulare/transfer o face depunerea în scris a CONSUMATORULUI sau a rudelor de gradul I a bolilor sau deceselor care îl împiedică să își exercite ocupația normală timp de 10 zile, împreună cu raportul oficial de conducere obținut de la un spital de stat cu drepturi depline, înainte de începerea serviciului.
4.2 CONSUMATORUL își poate transfera dreptul de cazare oricărei persoane pe care o dorește cu până la 15 zile înainte de începerea călătoriei. Cesionarul este responsabil, împreună cu cedentul, pentru soldul și toate cheltuielile care decurg din transfer. CONSUMATORUL este obligat să depună toate cererile de anulare/transfer la AGENȚIE în scris înainte de începerea serviciului.
4.3 În cazul în care CONSUMATORUL nu anunță în scris că va participa la serviciul al cărui început l-a ratat; AGENȚIA are dreptul de a anula toate rezervările și serviciile efectuate în numele CONSUMATORULUI după 24 de ore. În astfel de anulări, nu se va face nicio rambursare către CONSUMATOR.
4.4 Dacă se consideră necesar, AGENȚIA poate anula excursiile pe care le-a anunțat sau pentru care s-a înregistrat, parțial sau total, înainte de începerea serviciului, cu condiția să notifice CONSUMATORUL. În aceeași perioadă sau pe durata serviciului, AGENȚIA poate schimba denumirile hotelurilor din sfera serviciului, mijloacele de transport și locațiile de plecare ale acestora, precum și ordinea vizitelor locurilor specificate în program și afișate ca locuri. a vizita. In cazul in care CONSUMATORUL nu accepta aceste modificari si anulari din motive justificate, acesta are dreptul sa-si anuleze rezervarea si sa primeasca rambursarea taxelor de servicii neconsumate.
4.5 Eventualele notificări de anulare ale AGENȚIEI pot fi făcute fiecărui CONSUMATOR în mod individual sau pot fi anunțate pe site. CONSUMATORUL acceptă această situație în avans.
ARTICOLUL 5 - DISPOZIȚII GENERALE:
1-Toata responsabilitatea cu privire la bagaj si continutul acestuia apartine proprietarului. CONSUMATORUL este obligat să respecte legile și practicile care reglementează vehiculul în care va călători și unitatea în care va sta.
2- AGENȚIA este responsabilă pentru alte motive decât forța majoră care intervin după începerea serviciului pe care și-a asumat-o, situațiile de care răspunde CONSUMATORUL, precum și situațiile care decurg din responsabilitățile personale ale terților. În cazurile aflate în responsabilitatea AGENȚIEI, AGENȚIA poate compensa modificările față de CONSUMATOR sub forma unei taxe sau rambursare a serviciului în conformitate cu prevederile Programului TÜRSAB Kütahya și poate solicita, de asemenea, compensații prin aranjamente suplimentare și/sau alternative care sunt neinclus in pret si oferit CONSUMATORULUI in timpul serviciului. Faptul că serviciile suplimentare sau substitutive au fost achiziționate și utilizate sau consumate de către CONSUMATOR elimină drepturile CONSUMAtorului la rambursare și compensare.
3- In cazul in care CONSUMATORUL inceteaza rezervarea pe motiv ca serviciul furnizat este defectuos, CONSUMATORUL trebuie sa notifice in scris reprezentantul AGENTIEI si hotelul unde se cazeaza despre motivele rezilierii. În caz contrar, se consideră că ați primit și utilizat serviciul.
4- Este de datoria CONSUMAtorului bine intenționat să coopereze și să acționeze cu sârguință pentru a notifica AGENȚIA în scris despre problemele de care CONSUMATORUL se plânge în timpul prestării serviciului.
5- CONSUMATORII care nu au semnătură pe contract, dar participă la serviciul care face obiectul contractului sunt considerați că au acceptat și și-au asumat termenii contractului atunci când CONSUMATORII pe care i-au desemnat să se înregistreze în numele lor. citește și aprobă acest contract.
AGENȚIA își rezervă dreptul de a apela la alți CONSUMATORI pentru încasarea sumei excedentare sau a taxei de serviciu plătite CONSUMATORILOR care au semnat contractul.
6- În cazurile în care AGENȚIA nu respectă integral sau parțial Acordul, se aplică articolele din TURSAB KÜTAHYA SCHEDULE la calcularea compensației de plătit.
ARTICOLUL 6 - INSTALAȚIA COMPETENTĂ:
Instanțele și Comitetele de Arbitraj din Marmaris sunt autorizate să rezolve litigiile care decurg din implementarea acestui acord.
CONSUMATORUL se consideră că a acceptat toate condițiile prezentului acord.